Czy białe SEO działa?

Według Google TAK!

Nie będziemy się z nimi spierać.
Po prostu je robimy.

Aby zapytać o ofertę, wypełnij formularz:

Twój miesięczny budżet przeznaczony na kampanie:

Ile kosztuje White Seo?

ile kosztuje white seoCoraz więcej osób posiadających stronę www chciałoby ją pozycjonować. Choć świadomość znaczenia promocji w wyszukiwarce wśród przedsiębiorców stale rośnie, to część z nich nadal nie orientuje się na czym dokładnie owo pozycjonowanie polega.


Pierwsze pytanie jakie pojawia się podczas rozmowy to oczywiście pytanie o koszty. Niestety nie da się na takim, wstępnym etapie odpowiedzieć na pytanie ile dokładnie będzie kosztowało pozycjonowanie.

Cena zależy bowiem od wielu czynników.


Jednym z istotniejszych jest kwestia techniki jaką agencja Seo zdobywa wysokie pozycje. Popularne techniki spamerskie są zwykle tańsze od profesjonalnych usług agencji Seo. Zakładam jednak, że skoro trafiłeś na tą stronę interesuje Cię pozycjonowanie techniką white Seo. I jest to dobry wybór. W tym przypadku cena = jakość, choć wcale nie oznacza to, że white SEO jest drogie!
Na koszty pozycjonowania wpływa kilkanaście różnych czynników:


- stopień ogólnści słów kluczowych:  im bardziej ogólne tym trudniej je wypozycjonować, co niestety musi przekładać się na koszty
- jakość strony internetowej Klienta: white Seo działa w oparciu o wartościowy content i dobrze zoptymalizowaną stronę, jeśli więc strona Klienta nie spełnia tych warunków konieczne są poprawki
- działania konkurencji: im bardziej aktywna w  sieci konkurencja tym trudniej będzie się przebić z nową ofertą. Wymaga to stosowania wyższych nakładów finansowych, ale korzyści z wysokich pozycji są ogromne. Często zwracają się do nas Klienci, których strona wskutek nieetycznych działań poprzedniej agencji została ukarana filtrem. Wyprowadzenie takiej strony ponownie na wysokie pozycje jest trudniejsze i wymaga większych kosztów niż kiedy zaczynamy całkiem od nowa, z tzw. czystą kartą.

White SEO może wydawać się droższe niż działania oferowane przez większość firm pozycjonujących głównie z tego powodu, że są one obliczone na długofalową strategię budowy wartości pozycjonowanej strony i nie skupiają się wyłącznie na masowym budowaniu linków. Wykorzystują także inne kanały marketingu internetowego: blogi, fora branżowe, media społecznościowe itp. Jednak w ogólnym rozliczeniu Klient wychodzi na plus – dostaje bowiem wysokiej jakości, bezpieczne pozycjonowanie, bez zagrożenia zbanowaniem lub nałożeniem filtra, otrzymuje spójną i kompleksową strategię promocji firmy w sieci wraz z przejrzystym harmonogramem działań. W ich efekcie staje się silną marką, świadomą swej obecności w sieci.
 

powrót do listy artykułów

 


 Dodaj komentarz 
Nick:
Komentarz:
 
Wpisz kod z obrazka