Czy białe SEO działa?

Według Google TAK!

Nie będziemy się z nimi spierać.
Po prostu je robimy.

Aby zapytać o ofertę, wypełnij formularz:

Twój miesięczny budżet przeznaczony na kampanie:

Pozycjonowanie a dobór słów kluczowych

frazy kluczowe, pozycjonowanie

Dobór słów kluczowych, na które będzie pozycjonowana strona jest niezwykle istotny, zarówno z punktu widzenia internauty jak i właściciela witryny.  Wpisując do wyszukiwarki określone frazy (słowa kluczowe) użytkownik chce uzyskać określone informacje.

Od tego jakie strony wyświetlą się na wklepane do wyszukiwarki zapytanie zależy czy internauta znajdzie dokładnie to czego szukał. Jeśli trafi na właściwą stronę jest duża szansa, że dokona zakupu produktu lub usługi, na co z kolei liczy właściciel domeny.


Rolą agencji Seo jest odpowiedni wybór najoptymalniejszych słów kluczowych. Powinny być one przeanalizowane przede wszystkim pod kątem oferty produktów i usług firmy, ale także pod kątem popularności słów w wyszukiwarce. Pozycjonowanie na frazy, które nie mają żadnych wyszukań lub mają ich bardzo niewiele nie ma sensu i najczęściej jest po prostu stratą pieniędzy, ponieważ te frazy nie wygenerują ruchu na stronie i nie przełożą się na żadną akcję w postaci zakupu.  Zdarza się co prawda, że w niszowych branżach ciężko jest znaleźć odpowiednie słowa kluczowe z dużą popularnością, jednak wykorzystanie odpowiednich narzędzi czyni to łatwiejszym.

Przy doborze słów kluczowych w kampaniach white Seo należy także brać pod uwagę lokalnych  charakter biznesu czy sezonowość oferowanych przez Klienta usług. Pozycjonowanie na frazy ogólne jest trudne, wymaga czasu oraz większych nakładów finansowych – zarówno po stronie agencji Seo jak i po stronie Klienta. Dlatego tam gdzie to możliwe warto wybierać frazy lokalne, które nie tylko są tańsze, ale często trafniejsze pod kątem szukających usług czy produktów internautów. Tam gdzie zasięg oferowanych przez Klienta usług jest ogólnopolski można pozycjonować jego stronę tak na słowa bardzo ogólne jak i lokalne, zawierające np. nazwy największych miast.

Sezonowy charakter biznesu pozwala na dostosowanie działań pozycjonerskich do jego specyfiki. W okresach wzmożonej aktywności można zwiększać działania promocyjne w obrębie wyszukiwarki tak by być widocznym dla poszukujących produktów lub usług Klientów. W okresie uspokojenia można z powodzeniem zaprzestać działań lub zmniejszyć je do niezbędnego minimum i zająć się planowaniem strategii na kolejny sezon. Pozwala to nie tylko na dotarcie do grupy odbiorców z ofertą właśnie wtedy gdy jej poszukują, ale także na optymalizacje kosztów związanych z działaniami promocyjnymi.
 

powrót do listy artykułów

 


 Dodaj komentarz 
Nick:
Komentarz:
 
Wpisz kod z obrazka