Czy białe SEO działa?

Według Google TAK!

Nie będziemy się z nimi spierać.
Po prostu je robimy.

Aby zapytać o ofertę, wypełnij formularz:

Twój miesięczny budżet przeznaczony na kampanie:

Audyt SEO strony internetowej - 7 korzyści.

Witaj.

Jeżeli czytasz ten artykuł, to prawdopodobnie dobra widoczność Twojej strony w Google jest dla Ciebie na wagę złota. Otóż to właśnie audyt strony pod kątem SEO i realizacja jego zaleceń jest działaniem, które pozwoli ustabilizować ciągłe skoki pozycji lub w ogóle dostrzec Twoją stronę robotom Google. Dobra optymalizacja jest szczególnie istotna w dobie ciągłych zmian algorytmów wyszukiwarki.
 

A więc, po kolei:
  1. W trakcie audytu zostanie zbadana od strony technicznej konstrukcja Twojej strony. Specjalista sprawdzi, czy tytuły poszczególnych stron są odpowiednio skonstruowane, czy zawierają słowa kluczowe i czy mają odpowiednią długość. Zostanie sprawdzone wykorzystanie nagłówków, opisów stron. Odpowiednia konstrukcja techniczna jest o tyle ważna, że bez niej robot Google potraktuje Twoją stronę jako zlepek rozmaitych zdań i wyrazów. Nie będzie miał żadnych wskazówek, co w treści strony jest istotne, a co stanowi tylko nieznaczący komentarz. Wyolbrzymiając, można powiedzieć, że czytanie niezoptymalizowanej strony to jak przeglądanie encyklopedii w której nie ma skorowidza, a wszystkie teksty są dodatkowo pisane tą samą czcionką. Niby jest wszystko, ale nic z tego nie wynika.
    Korzyść? – Będziesz wiedział, co poprawić, aby wyeksponować na stronie najważniejsze dla Ciebie frazy, które powinien zauważyć robot Google.
  2. Robot Google jest ślepy! Tak, nie widzi on ani jednego bannera, obrazka, czy animacji. Audyt pokaże Ci, czy w Twojej stronie wykorzystane są możliwości jakie daje język HTML, aby robot „zobaczył” na stronie to, co cieszy Twoje oczy. Z audytu dowiesz się też, czy strona nie wykorzystuje w nadmierny sposób technologii FLASH, która często jest nieczytelna dla robota Google. Może się okazać, że konieczne będzie stworzenie dodatkowej, bardziej konwencjonalnej wersji strony w technologii HTML, aby możliwe było jej skuteczne pozycjonowanie.
    Korzyść? – Dowiesz się, czy przez zasłonę pięknej grafiki robot Google cokolwiek widzi na Twojej stronie.
  3. Jak napisałem wcześniej, Google widzi tylko teksty na Twojej stronie. Z audytu dowiesz się, czy Twój serwis zawiera wystarczającą ilość wartościowych tekstów oraz czy teksty te odpowiadają tematyce fraz, na które chcesz się promować.
    Korzyść? – Dostaniesz jasną informację, czy to, co jest zawarte na Twojej stronie, pozwoli na jej bezpieczne wypozycjonowanie, jakich tekstów brakuje, oraz czy przypadkiem stronie nie jest przeoptymalizowana – to też się zdarza!
  4. Być może pozycjonowanie idzie nawet nieźle, frazy są wysoko, ale poza płaceniem firmie pozycjonującej nic z tego nie wynika. Przyczyną mogą być źle dobrane frazy! W czasie audytu zbadamy, czy frazy które wybrałeś do pozycjonowania (o ile rozliczasz się na podstawie fraz) w ogóle są wyszukiwane przez internautów, a jeśli tak, to jak intensywnie. Przedstawimy Ci potencjał fraz wyrażony ilością miesięcznych wyszukań dla każdej z nich.
    Korzyść? – dowiesz się, czy frazy które Ty lub firma pozycjonująca uznała za ważne mogą w ogóle przyczynić się do zwiększenia ruchu na Twojej stronie. Możesz to sprawdzić jeszcze przed podpisaniem długoterminowej umowy na pozycjonowanie!
  5. Mniej więcej rok temu Google wprowadziło do swoich algorytmów pierwszą z serii poprawek ze zwierzakami w nazwie. Chodzi o algorytm Panda. Poprawka ta powodowała spadki w rankingu stron, które zawierają nieoryginalne treści. W trakcie audytu specjalista sprawdzi, czy na stronie nie występują treści skopiowane z innych serwisów, a więc bezwartościowe. Ponadto zostanie zbadany mniej oczywisty sposób duplikacji treści. Specjalista sprawdzi czy zawartość witryny na której Tobie zależy nie jest podłączona pod inne adresy internetowe. Typowy przykład to adres z przedrostkiem www i bez niego, np. www.twojadomena.pl i twojadomena.pl. Często jest tak, że do jednego serwisu prowadzą dodatkowe adresy np. z końcówką .com.pl, czy .eu. Niby wszystko jest dobrze, bo stronę widać pod różnymi adresami, jednak z punktu widzenia Google są do również duplikaty treści.
    Korzyść – dowiesz się, czy Twoja strona nie naraża się na obniżenie pozycji za nieoryginalne treści. Dostaniesz również zalecenia co do zmian, które należy wprowadzić, aby wyeliminować duplikację treści pod różnymi domenami.
  6. Być może twoja strona spadła w rankingu, albo nie może przebić się na jego szczyt pomimo intensywnych działań pozycjonujących. Analizując historię linkowania i z drugiej strony widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce, specjalista będzie w stanie stwierdzić, czy na Twoją stronę nie został nałożony filtr. Jeżeli udostępnisz specjaliście na czas audytu dostęp do narzędzia „Google dla webmasterów”, dodatkowo dowiesz się, czy Twoja strona nie otrzymała tzw. „ręcznego filtra” od pracowników działu jakości Google.
    Korzyść? – dowiesz się, czy walcząc o wysoką pozycję nie przekroczyłeś cienkiej granicy pomiędzy promowaniem a spamowaniem serwisu. Dodatkowo dostaniesz instrukcję krok po kroku, jak wyjść z ewentualnego filtra.
  7. Zleciłeś pozycjonowanie strony, lecz nie masz pewności, co robi firma, która wykonuje tą usługę? Jeżeli uważasz, że to nieistotne, możesz któregoś dnia być bardzo niemile zaskoczony nagłym spadkiem ruchu na stronie. Audyt odpowie na pytanie, jakich metod używa firma pozycjonująca, aby zdobywać dla Ciebie linki. Specjalista sprawdzi, czy są to linki z systemów wymiany linków (SWL), forów, blogów, oraz czy do ich pozyskania nie użyto automatów spamujących.
    Korzyść? – w porę będziesz mógł zareagować, aby uniknąć ryzyka ukarania Twojej strony za nieetyczne pozycjonowanie.


Pamiętaj, że wykonanie audytu powinno być zawsze wstępem do pozycjonowania strony. Niezależnie od wybranej agencji SEO i metod rozliczania dobrze przygotowana strona zawsze będzie miała wyższe szanse dostać się na szczyt.

 

Jeżeli nie chcesz dłużej czekać, zobacz naszą ofertę audytu już teraz. Pomożemy Ci poprawić stronę.