Czy białe SEO działa?

Według Google TAK!

Nie będziemy się z nimi spierać.
Po prostu je robimy.

Aby zapytać o ofertę, wypełnij formularz:

Twój miesięczny budżet przeznaczony na kampanie:

Audyt SEO Twojej strony - zamówienie

Czy już wiesz co musisz zmienić na swojej stronie WWW, aby wyprzedzić konkurencję w Google?

Witaj Właścicielu Biznesu.

Żyjemy w czasach, kiedy rynek jest niesamowicie nasycony i zapewne na każdym kroku czujesz na karku oddech konkurencji. Dzisiaj, zanim klient dokona zakupu, swoje pierwsze kroki kieruje do wyszukiwarki internetowej, aby tam poczytać o produktach i usługach, albo poszukać informacji o firmie, której chce zlecić pracę do wykonania. Internet spowodował, że świat się niesamowicie skurczył, i musisz konkurować już nie tylko z biznesem z sąsiedniej ulicy, ale z firmami z całego kraju, a coraz częściej również z zagranicy.

Jako, że jesteś świadomym tego faktu przedsiębiorcą, zapewne już od dawna posiadasz stronę internetową, aby zaprezentować się tym klientom.
Czy jednak nie masz wrażenia, że Twoja strona WWW nie działa tak, jak powinna? Że nie przyciąga ona do Ciebie nowych klientów? Nie piszą, nie dzwonią?Dlaczego tak się dzieje?

Twój problem prawdopodobnie polega na tym, że po prostu NIKT nie trafia na Twoją stronę, pomimo tego, że ludzie pytają Google o rzeczy związane z Twoją ofertą. A wynika to z faktu, że strona nie jest ZOPTYMALIZOWANA pod potrzeby wyszukiwarki.
Może być bardzo ładna, może zawierać dużo treści, ale jeżeli nie jest ODPOWIEDNIO, czyli zgodnie ze wskazówkami Google napisana, nigdy nie pokaże się na szczycie listy wyników wyszukiwania!

Tylko co jest źle?

Audyt SEO pomoże Ci podnieść oglądalność Twojej strony!

Aby dokładnie poznać przyczyny, dla których Twoja strona nie jest wyświetlana na szczycie listy wyników wyszukiwania, musisz wiedzieć, które jej elementy nie są zaprojektowane zgodnie z wytycznymi Google. Audyt SEO strony internetowej pozwoli zanalizować zarówno jej konstrukcję techniczną, warstwę tekstową jak i aktualne otoczenie serwisu, czyli linki, które do niego prowadzą. To właśnie te elementy wpływają bezpośrednio na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce!

Popraw swoją stronę zgodnie ze wskazówkami audytu i ciesz się rosnącą liczbą zapytań od klientów.

Audyt SEO strony internetowej jest przekrojowym badaniem, w którym sprawdzana jest jej konstrukcja techniczna, czyli sposób budowy kodu HTML tworzącego stronę, wykorzystanie znaczników takich jak <title>, <description>, wykorzystanie dodatkowych oznaczeń obrazków czy nagłówków <h1> <h3> wyróżniających poszczególne sekcje strony.

Dlaczego to jest takie istotne? Kiedy patrzysz na stronę internetową, widzisz obrazki, przerwy w tekście, wyliczenia czy tabelki. Jednak robot Google, który analizuje stronę to tylko program komputerowy! Jeżeli nie wyczyta on z kodu Twojej strony, czego ona dotyczy i jakie frazy są na niej najbardziej istotne, nie będzie umiał ocenić, czy taka strona będzie przydatna w kontekście konkretnych zapytań wpisywanych przez użytkowników w wyszukiwarkę. Robot nie zobaczy tego co jest na obrazkach, nie mówiąc o animacjach FLASH. Wszystko, co ważne musi być na stronie NAPISANE, a to co najważniejsze, dodatkowo wyróżnione.

Audyt SEO odpowie na pytanie, dlaczego robot Google nie widzi Twojej strony tak, jak byś chciał i przede wszystkim, co w niej zmienić, aby osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google!

Pamiętaj, że audyt SEO który oferuję, to nie jest efekt działania jednego z setek automatów, które pobieżnie analizują stronę wypluwając dziesiątki parametrów.

Mój audyt jest robiony przez człowieka – specjalistę, który sięgnie nieco głębiej  do wnętrza Twojej strony i opisze nieuchwytne dla automatów niuanse.

Zleciłeś pozycjonowanie strony zewnętrznej firmie? Dowiedz się, czy metody, które stosuje ta firma są bezpieczne! Nie ryzykuj nałożenia fitra!

Co więc konkretnie da Ci audytu SEO Twojej strony?

  1. Dowiesz się, czy przyjęta strategia pozycjonowania Twojej strony jest bezpieczna. Zapewne masz już świadomość, że stosując „szybkie”  metody pozycjonowania można równie szybko pożegnać się na zawsze z wysokimi miejscami w wynikach wyszukiwania. W najlepszym wypadku algorytm ukaże Twoją stronę filtrem, przez co spadnie ona w wynikach o kilkadziesiąt miejsc na kilka tygodni lub miesięcy W najgorszym strona otrzyma tzw. bann, czyli zostanie trwale wykluczona z indeksu – będziesz musiał uruchomić ją pod nową domeną i od początku pracować na wysoką pozycję.
  2. Dostaniesz informację, co konkretnie i w jaki sposób należy poprawić, aby używając bezpiecznych metod zawalczyć o wysokie pozycje w wyszukiwarce. Audyt dostarczy wskazówek co do technologii używanych na Twojej stronie i ich wpływu na widoczność w Google. Dowiesz się również, czy najważniejsze elementy strony, takie jak tytuł (<title>), opis (<description>) oraz nagłówki (<h1>… <h3>) są w ogóle wykorzystywane na stronie oraz czy ich budowa jest optymalna. Prawidłowe zastosowanie tych elementów to jeden z podstawowych czynników analizowanych przez Google przy budowaniu rankingu.
  3. Przeanalizujemy teksty wchodzące w skład strony pod względem ich przydatności do pozycjonowania na wskazane przez Ciebie frazy. Google musi wiedzieć, o czym jest Twoja strona, aby pokazać ją w rankingu na odpowiednie frazy. Nawet nie wiesz, jak często klienci popełniają zasadniczy błąd i w swoich stronach w ogóle nie używają tych najważniejszych fraz! W raporcie znajdziesz informację, czy Twoje teksty wystarczą Google, czy też musisz je poprawić lub dopisać, aby mieć szansę na wysoką pozycję.
  4. Dostaniesz informacje o potencjale fraz, na które chcesz pozycjonować, lub pozycjonujesz swoją stronę. Być może, nawet pomimo uzyskania wysokich pozycji na wybrane frazy nie uzyskasz wystarczającego ruchu na stronie , może po prostu nikt nie szuka takich fraz.
  5. Sprawdzimy, czy nie narażasz swojej strony na obniżenie pozycji z powodu nieoryginalnych tekstów lub kopii strony pod wieloma adresami. Co prawda Google to nie sąd, aby Cię karać za plagiat, ale strona z powieloną treścią może zostać zepchnięta w wynikach wyszukiwania na odległe pozycje.


Pamiętaj, że wykonanie audytu powinno być zawsze wstępem do pozycjonowania strony. Niezależnie od wybranej agencji SEO i metod rozliczania dobrze przygotowana strona zawsze będzie miała wyższe szanse dostać się na szczyt.

Zobacz, co mówią nasi klienci:

Klienci o nas


„…Firma Centrum Internetowe opracowała dla nas bardzo korzystną ofertę na pozycjonowanie domeny www.bc1.pl i podjęła działania zmierzające do uzyskania przez nią jak najlepszej pozycji w wyszukiwarce Google. Na każdym etapie współpracy mogliśmy liczyć na profesjonalizm oraz rzetelność, a systematyczne raporty pozwalały nam na bieżące monitorowanie efektów.
W związku z powyższym z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę Centrum Internetowe jako rzetelnego specjalistę w zakresie pozycjonowania” 
  
Anna Kępka
Dyrektor Generalny
Business Center 1

„Firma PERFECT z powodzeniem współpracuje z Agencją Interaktywną Centrum Internetowe w zakresie promocji strony www.otozegarki.pl w wyszukiwarce Google.
Dzięki działaniom podjętym przez Centrum Internetowe nasza witryna szybko i trwale osiągnęła wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Z całą odpowiedzialnością możemy polecić firmę Centrum Internetowe jako profesjonalnego, rzetelnego i kompetentnego partnera biznesowego w zakresie pozycjonowania.”   

Grzegorz Maciąg
Właściciel
PERFECT S.C.

„Decyzja o podjęciu współpracy z firmą Centrum Internetowe okazała się bardzo trafnym posunięciem. Pozycjonowanie serwisu www.kraina.org.pl było niezwykle profesjonalne, a obietnica systematycznego wzrostu pozycji witryny została spełniona. … Cenimy sobie profesjonalizm firmy Centrum Internetowe oraz miłą atmosferę w jakiej przyszło nam współpracować”   

Wiesław Czerniec
Prezes
Lokalna Organizacja Turystyczna KLW

„W oparciu o naszą kilkuletnią współpracę możemy stwierdzić, że firma Centrum Internetowe posiada duże doświadczenie, kompetencje oraz odpowiednie zaplecze do świadczenia profesjonalnych usług pozycjonerskich. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu możemy liczyć na w pełni profesjonalną obsługę oraz efektywne pozycjonowanie naszych domen.”   
Radosław Markusiewicz
Prezes Zarządu
LECHAA Consulting

Twojej strony nie widać w Google?

Czy wiesz, że 90% Internautów kończy swoje poszukiwania na pierwszej stronie wyników w Google? Mało kto zadaje sobie trud przejścia do kolejnych podstron!
A czy wiesz, że w link wyświetlany na pierwszym miejscu klika 10 razy więcej internautów niż na ten z miejsca dziesiątego?
Jeżeli nie ma Cię na pierwszej stronie, nie masz szans nawet na ten skromny odsetek.
Audyt, który proponuję jest odpowiedzią na Twój problem. Dowiesz się z niego, co zrobić, aby Google w końcu doceniło Twoją stronę i pokazało ją setkom tysięcy potencjalnych klientów.
Dostaniesz informacje o brakach i koniecznych zmianach zarówno w kodzie swojej strony, w tekstach na niej zawartych i w sposobie budowania zaplecza zawierającego linki do Twojej strony.
Kupując Audyt SEO dostaniesz informacje o ewentualnych błędach w konstrukcji Twojej strony WWW, o wpływie jej zawartości na możliwość wypozycjonowania na ważne dla Ciebie frazy, a także o tym, jakimi metodami strona była pozycjonowana dotychczas.
Jeżeli zdecydujesz się na zamówienie audytu, poproszę Cię o kilka informacji. Będę potrzebował adresu Twojej strony WWW, listy fraz, na których promocji najbardziej Ci zależy oraz adresu e-mail, na który mam wysłać audyt.
W ciągu 7 dni od złożenia zamówienia  dostaniesz opracowany dokument w postaci pliku PDF na podany w zamówieniu adres e-mail. Możesz wykorzystać zawarte tam informacje, aby samodzielnie poprawić swoją stronę lub możesz przekazać go do informatyka, który zajmuje się tą stroną, z prośbą o wprowadzenie stosownych zmian.

Audyt SEO w 7 dni, albo zwrot pieniędzy.

Zebranie informacji na temat Twojej strony, ich analiza i wyciągnięcie odpowiednich wniosków zajmuje sporo czasu. Jednak gwarantuję, że jeżeli nie wyrobię się w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, oddam Ci wpłacone pieniądze jeżeli tylko poprosisz.

Ile zapłacisz za audyt?

Na rynku jest naprawdę wiele ofert audytów SEO, od całkowicie darmowych robionych przez automaty, po niesamowicie zaawansowane analizy kosztujące kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Zdaję sobie sprawę, że te najdroższe rozwiązania znacznie wykraczają poza budżety większości przedsiębiorstw, a nawet jeżeli cena nie stanowiłaby problemu, to nie każdy potrafi wykorzystać wyniki z najdroższych analiz.
Zawartość mojego audytu pozwoli rozwiązać najważniejsze problemy spotykane na większości stron i dzięki temu znacząco poprawić ich widoczność w Internecie. Cena, za którą można nabyć u mnie taki audyt  to 470 zł netto, czyli 578,10 zł brutto. 

Audyt SEO to nie wszystko – mam dla Ciebie jeszcze mały, ale wartościowy prezent!

Jak zapewne wiesz, w ostatnim czasie Google na masową skalę wypowiedziało wojnę spamerskim metodom pozycjonowania na frazy. Efektem tych działań jest nałożenie filtrów na setki tysięcy stron na całym świecie.
Ponieważ takie spamerskie metody były masowo wykorzystywane przez bardzo wiele firm SEO, jest niestety duża szansa, że również Twoja strona padła ofiarą akcji Google i otrzymała filtr.
W związku z tym, jako bonus chcę Ci zaoferować krótki przewodnik, który w przystępnej formie, krok po kroku opisze w jaki sposób potwierdzić nałożenie takiego filtra, oraz co zrobić, aby Google zdjęło nałożoną na witrynę karę.
Jeżeli Twoja strona została ukarana filtrem, to nie ma sensu podejmować żadnych działań pozycjonujących przed jego zdjęciem! Będzie to tylko praca, która może zaciemnić obraz sytuacji i utrudnić działanie.

Audyt SEO powie Ci jak zwiększyć widzialność Twojej strony w Internecie i przyciągnąć do niej setki lub tysiące nowych potencjalnych klientów!

Zamawiając audyt dowiesz się, dlaczego Twoja strona nie jest widoczna w Google i dlaczego przez to nie zarabia na siebie.
Dostaniesz informacje co należy poprawić w jej kodzie, zawartości oraz zewnętrznych metodach promocji strony, aby Google wreszcie ją dostrzegło i pokazało na wysokich pozycjach, a ty dzięki temu pozyskasz setki nowych potencjalnych klientów.
Nie patrz bezczynnie, jak konkurencja zgarnia dla siebie cały ruch z wyszukiwarki!

Wypełnij poniższy formularz i zamów audyt już teraz!

W poniższym formularzu wypełnij koniecznie pola oznaczone gwiazdką. Są one niezbędne do przeprowadzenia audytu. Aby otrzymać fakturę VAT wypełnij również pola w sekcji „dane do faktury”. 
Fakturę w formie dokumentu PDF otrzymasz wraz z audytem na wskazany adres e-mail najpóźniej w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę również w wersji papierowej, zaznacz w formularzu pole „Chcę otrzymać fakturę w wersji papierowej”.
Po kliknięciu przycisku „chcę otrzymać audtyt” zostanie wygenerowana faktura proforma. Proszę opłać ją niezwłocznie, abym jak najszybciej mógł przystąpić do anzlizy Twojej strony. Od momentu zaksięgowania płatności w ciągu 7 dni otrzymasz zamówiony audtyt. Jeśli nie wyrobię się w tym terminie zwrócę Ci pieniądze. 

Formularz zamówienia:

 
Dane kontaktowe

P.S.
Pamiętaj, że Google otrzymuje każdego dnia nawet MILIARD zapytań. Zamów Audyt SEO, popraw stronę i zacznij wreszcie korzystać z tego praktycznie nieograniczonego źródła klientów!