Czy białe SEO działa?

Według Google TAK!

Nie będziemy się z nimi spierać.
Po prostu je robimy.

Aby zapytać o ofertę, wypełnij formularz:

Twój miesięczny budżet przeznaczony na kampanie:

Blog

 

Prognozy na 2015 r.

Content marketing wciąż króluje i zyskuje na swojej pozycji, a tuż za nim mobilność. Technologia RWD znacząco podniesie poprzeczkę reklamo-twórcom w 2015 r. A co jeśli chodzi o SEO? Eksperci branży SEO prognozują, że rok 2015 będzie kolejnym okresem zmian w branży SEO - ściślej mówiąc kampanie będą skoncentrowane wyłącznie na użytkownika. „Przede wszystkim chodzi dokładnie o uchwycenie grupy docelowej firmy. Jest to kluczowym elementem każdej dyscypliny marketingu, a szczególnie jeśli chodzi o wyszukiwarki” - komentuje Daniel Bianchini – Dyrektor White.net...
 
więcej
 
 

Nie oceniaj Agencji po niskiej cenie – Czyli jak wybrać dobrą Agencję SEO?

Wybór odpowiedniej agencji SEO, która postawi Twoją działalność na nogi to nie lada wyzwanie. To zasadniczy krok w kierunku zysku i wzrostu rozpoznawalności Twojej marki. Wybrać dobrą agencję to znaczy wybrać kogoś doświadczonego z obszernym portfolio i pozytywnymi rekomendacjami od klientów. To bardzo ważne informacje z których możemy wiele odczytać. Tu chodzi o jakość świadczonych usług, a nie o promocyjne ceny, które są złudną zachętą do profesjonalnej współpracy...
 
więcej
 

Content is still king

 

Żyjemy w erze ludzi contentu, a człowiek contentu to – konsument, który codziennie zarzucany jest wciąż rosnącą liczbą informacji. Konsument nie jest w stanie odbierać każdej z nich. Według przewodnika IAB Polska z 2014 roku wynika, że internauci codziennie dzielą się niemal 30 milionami treści, które uważają za istotne. Zatem jak znaleźć się w tej cennej grupie treści, które użytkownik chciałby przyswoić, ale również podzielić się nimi na forum publicznym?
 

więcej

 

Czy warto walczyć z Google?

 

Od czasu, kiedy pisałem poprzedniego newsa minęło już kilka miesięcy. Przez ten czas Google zrobiło generalne porządki w wynikach wyszukiwania, skutecznie eliminując z rankingu witryny, które używały nieetycznych metod pozycjonowania. Stosując strategię, w której sami właściciele witryn zgłaszali niechciane linki Google doprowadziło do sytuacji, w której każda strona, mogąca pełnić rolę publicznego zaplecza, stała się potencjalnym źródłem zagrożenia filtrem. Oznacza to, że wszelkie automatyczne systemy pozycjonowania takie jak Publiker, przestały mieć rację bytu, gdyż dokonywały one wpisów pozycjonujących właśnie w takich otwartych stronach. Co więc pozostało?
 

więcej

 

Nowy sposób powiadamiania o filtrach Google

W ostatnich dniach (09 sierpnia 2013) Google wprowadziło w narzędziach dla webmasterów kolejne usprawnienie w kierunku poprawy komunikacji z webmasterami. Chodzi o sposób i zakres powiadomień o ręcznych filtrach. Dotychczas jedyną informacją była wiadomość o wykryciu nienaturalnych linków i wprowadzonych w związku z tym ręcznych działaniach widoczna w sekcji „wiadomości” w narzędziach dla webmasterów. Od kilku dni funkcjonuje dodatkowa forma powiadomień, co ważne, wygląda na niezależną od przesyłanych wcześniej wiadomości...
 
więcej
 

Pozycjonowanie - jak to zrobić inaczej?

W ostatnich dniach Matt Cutts udzielił ciekawego wywiadu prezesowi Stone Temple Consulting - firmy z Massachusetts zajmującej się z doradztwem z zakresu SEO.
Dla moich czytelników zebrałem w formie krótkiego artykułu najważniejsze wnioski z tego wywiadu. Matt wskazuje w nim, jak podnieść popularność swoich stron bez naruszania zasad polityki jakości Google.
 
więcej
 

Jak wyjść z filtra Google?

Google masowo, dla wielu tysięcy stron pozakładało ręczny litr, co zaowocowało nagłymi spadkami pozycji w wynikach wyszukiwania dla tych stron. Problem dotyczy głównie witryn intensywnie pozycjonowanych na konkurencyjne frazy. Być może dotknęło to również Twoją stronę.
Czy to już koniec? Czy strona nigdy nie wróci na stare pozycje? Niekoniecznie! Zobacz receptę na wyjście z filtra w darmowym poradniku.
 
więcej
 

Google nie odpuszcza, masowe filtrowanie domen!

Niedawno pisałem o kolejnych zmianach algorytmu Google, które uderzyła w najbardziej zaspamowane frazy. Można przyjąć że była to jedna z kolejnych poprawek algorytmu, która miała na celu poprawę jakości wyników wyszukiwania.
Od 3 lipca Google przystąpiło do frontalnego ataku na domeny, które używają lub używały w przeszłości automatycznych metod pozyskiwania linków. Efekt jest taki...
 
więcej
 

Nie masz strony w wersji mobilnej? Podpadniesz Google!

11 czerwca na swoim oficjalnym blogu dla webmasterów Google podało informacje o dużych zmianach w rankingu wyszukiwania prezentowanym na urządzeniach mobilnych. Czy jest to istotne dla Ciebie i z czego wynika problem?
 
więcej
 

Kolejny update algorytmu wyszukiwarki?

W ostatnich dniach (mniej więcej od 12.06.2013) Google wprowadziło kolejny update swojego algorytmu służącego do budowania listy wyników wyszukiwania. Co tym razem wprowadza nowa poprawka?
 
więcej
 

7 korzyści, które da Ci dobrze przeprowadzony audyt SEO strony internetowej.

Jeżeli czytasz ten artykuł, to prawdopodobnie dobra widoczność Twojej strony w Google jest dla Ciebie na wagę złota. Otóż to właśnie audyt strony pod kątem SEO i realizacja jego zaleceń jest działaniem, które pozwoli ustabilizować ciągłe skoki pozycji lub w ogóle dostrzec Twoją stronę robotom Google. Dobra optymalizacja jest szczególnie istotna w dobie ciągłych zmian algorytmów wyszukiwarki.
 
więcej
 

Google na wakacje 2013

Chcesz wiedzieć co w najbliższych miesiącach szykuje dla nas Google? Jakimi nowościami, pomysłami ma zamiar zaskoczyć świat. Zobacz wideo przygotowane na podstawie wypowiedzi głównego rzecznika Google - Matta Cuttsa
 
więcej
 

Wyniki ankiety na nowy kurs w ramach AgencjiWhiteSEO

Ankieta dotycząca najbliższego szkolenia została zakończona. Wejdź i zobacz co przygotujemy dla Ciebie w niedalekiej przyszłości.
 
więcej
 

Czy rozliczanie za pozycje poszczególnych fraz to najlepsza metoda współpracy z agecnją SEO?

Przygotowałem dla Ciebie krótką i mam nadzieję, pouczającą historię pokazującą skutki umów rozliczanych tylko za pozycje.
 
więcej
 

Pingwin 2.0 na wolności!

Dziś w nocy miała miejsce kolejna aktualizacja algorytmu Google, oficjalnie nazwana „Penguin 2,0”. Matt Cutts, oficjalny przedstawiciel Google do kontaktów z webmasterami oświadczył, że ta aktualizacja zmieni wyniki dla około 2,3 % zapytań w języku angielskim.
 
więcej
 

Rola optymalizacji strony w pozycjonowaniu

Zależy Ci na wysokiej pozycji Twojej strony w wyszukiwarce? Zacznij od optymalizacji!

Optymalizacja strony www to całokształt działań podejmowanych w obrębie strony www, mający na celu poprawę jej widoczności w wyszukiwarce, zwiększenia jej użyteczności i poprawę jej budowy.

 
więcej
 

7 prostych sposobów na samodzielne wypozycjonowanie strony www w Google!

Kilka dni temu opublikowaliśmy kurs pod tytułem „7 prostych sposobów na samodzielne wypozycjonowanie strony www w Google”. Ponieważ w przyszłości planujemy wydać jeszcze kilka kursów, chcielibyśmy prosić naszych czytelników o kilka słów uwag dotyczących jego zawartości.

Co Ci się podobało? Które elementy byś poprawił? Nie wahaj się i zostaw nam swoją opinie. Będziemy bardzo wdzięczni za każde sugestie.
 
więcej
 

Zmiany w algorytmach Google - poprawki Panda i Penguin

W ostatnich miesiącach rynkiem usług pozycjonowania wstrząsnęły dwie ważne zmiany algorytmu Google: Panda oraz Penguin. Choć nazwy kojarzone są z sympatycznymi zwierzątkami, to ich wprowadzenie przyprawiło agencje seo o prawdziwy ból głowy.

Ich wprowadzenie miało być odpowiedzią na problemy Google'a związane z ustalaniem rankingu wyników wyszukiwania. Z jednej strony wpłynęła na to wzrastająca ilość stron internetowych, z drugiej nieetyczne działania agencji seo, które walczyły o wysokie pozycje stron klientów stosując nieetyczne techniki pozycjonowania. Popularne SWL-e czyli systemy wymiany linków oszukiwały algorytm wyszukiwarki prowadząc do pogarszania jakości oraz trafności wynikówwyszukiwania.
 
więcej
 

Nieetyczne pozycjonowanie - Black Hat SEO

Black Seo to działania służące zwiększeniu popularności stron WWW za pomocą niedozwolonych przez Google technik.
Do działań Black Seo można zaliczyć dodanie strony do systemu wymiany linków, które na stronach nie zawierających żadnych branżowych treści emitują linki do strony klienta.


Wyszukiwarka Google odnajdując linki prowadzące do witryny sprawdza kontekst w jakim się pojawiają. Jeżeli strona np. o branży budowlanej pojawi się w otoczeniu treści dotyczącej kremów do twarzy, link taki będzie bezwartościowy. Im więcej takich linków tym większe prawdopodobieństwo, że takie działania zamiast do wysokiej pozycji, przyczynią się do wysłania ostrzeżenia przez firmę Google do właściciela strony (potrzebne jest narzędzie Google Webmaster Tools).

 

Właściciel powinien od razu zwrócić się do agencji SEO, która go pozycjonuje, aby wyjaśniła zaistniałą sytuację. Brak reakcji na ostrzeżenia może skutkować założeniem filtra na stronę i trwałym usunięciem jej z wyników wyszukiwania...

 
więcej
 

Czym jest White Seo i dlaczego warto je stosować?

Definicji White Seo jest wiele. Najprościej rzecz ujmując chodzi o jakość, a nie o ilość. White Seo wyklucza stosowanie jakichkolwiek technik spamerskich i manipulowanie wynikami wyszukiwania. Skupia się natomiast na wartościowej treści i jakości linkowania.

Idea White Seo zyskała na popularności zwłaszcza po ostatnich zmianach algorytmu Google (update Panda i Penguin), które uderzyły w pseudoagencje seo i strony ich Klientów, powodując ogromne spadki w wynikach wyszukiwania.

 

 
więcej
 

Ile kosztuje White Seo?

Coraz więcej osób posiadających stronę www chciałoby ją pozycjonować. Choć świadomość znaczenia promocji w wyszukiwarce wśród przedsiębiorców stale rośnie, to część z nich nadal nie orientuje się na czym dokładnie owo pozycjonowanie polega.

Pierwsze pytanie jakie pojawia się podczas rozmowy to oczywiście pytanie o koszty.
Niestety nie da się na takim, wstępnym etapie odpowiedzieć na pytanie ile dokładnie będzie kosztowało pozycjonowanie. Cena zależy bowiem od wielu czynników ...

 
więcej
 

Pozycjonowanie a dobór słów kluczowych

Dobór słów kluczowych, na które będzie pozycjonowana strona jest niezwykle istotny, zarówno z punktu widzenia internauty jak i właściciela witryny.
Wpisując do wyszukiwarki określone frazy (słowa kluczowe) użytkownik chce uzyskać określone informacje.

Od tego jakie strony wyświetlą się na wklepane do wyszukiwarki zapytanie zależy czy internauta znajdzie dokładnie to czego szukał.Jeśli trafi na właściwą stronę jest duża szansa, że dokona zakupu produktu lub usługi, na co z kolei liczy właściciel domeny...

 
więcej
 

White Seo – dla małych czy(i) dużych?

White Seo to dobre rozwiązanie dla każdego. Nie ważne czy jesteś wielką korporacją i zatrudniasz setki osób, czy Twoja marka jest już znana w sieci, czy może prowadzisz niewielki lokalny biznes lub dopiero zaczynasz przygodę z biznesem.

Choć tak naprawdę znaczenie White Seo jako pierwsze dostrzegły duże, znane firmy, które na swój sukces rynkowy pracują od wielu lat i nie mogą pozwolić sobie na utratę wizerunku profesjonalisty czy stosowanie metod nie do końca zgodnych z etyką rynku...

 
więcej