Czy białe SEO działa?

Według Google TAK!

Nie będziemy się z nimi spierać.
Po prostu je robimy.

Aby zapytać o ofertę, wypełnij formularz:

Twój miesięczny budżet przeznaczony na kampanie:

Jak działamy?

To, co nas wyróżnia spośród innych agencji seo to możliwość zaoferowania kompleksowej obsługi wykraczającej poza tradycyjne działania w obrębie wyszukiwarki Google. Posiadamy zaplecze techniczne umożliwiające prowadzenie usług hostingowych, dział programistyczny, który sprawnie wdroży wszystkie konieczne zmiany na stronie, a także dział kreacji graficznej, który jest w stanie przygotować nową grafikę do strony czy ciekawy raport.

Każdemu Klientowi zapewniamy indywidualne podejście i ofertę dostosowaną do jego potrzeb oraz budżetu.

Określenie celu

Na początek wspólnie ustalamy cel jaki chcesz osiągnąć, a potem robimy wszystko by pomóc w jego realizacji. Podstawowym celem jaki realizujemy w naszych kampaniach jest zwiększenie ruchu na stronie. W szczególnych wypadkach może to być też wykonanie konkretnej akcji jak np. wypełnienie formularza, zapis do newslettera czy dokonanie zakupu.
Każdy z tych celów osiąga się innymi metodami. Jeżeli chcesz by Klient wykonał konkretną akcję na Twojej stronie, a nie zawiera ona mechanizmów, które pozwolą zweryfikować realizację celu, nasza agencja seo zaproponuje oraz wykona takie mechanizmy.

Analiza aktualnego stanu strony

Aby wszystkie dalsze działania były skuteczne, należy przede wszystkim ustalić, czy strona jest zgodna ze wskazówkami Google dla twórców witryn. W tym celu przeprowadzamy audyt SEO, w którym badamy szereg istotnych parametrów technicznych związanych z konstrukcją strony oraz jej zawartość merytoryczną pod kątem zawartości treści przyjaznych dla użytkowników i wyszukiwarek. Wynikiem audytu jest raport w który jasno opisane są wszystkie zalecenia, których wykonanie pomoże w realizacji celu kampanii.

Opracowanie strategii

Pozycjonowanie zgodne z zasadami white seo to długofalowy proces. Nie przyniesie on efektów w ciągu tygodnia czy miesiąca. Dlatego też przed rozpoczęciem działań przygotowujemy i uzgadniamy z klientem wszystkie elementy tego procesu. Planujemy ich realizację rozłożoną w czasie i przedstawiamy klientowi taki plan rozpisany w postaci czytelnego harmonogramu. Jego realizacja jest podstawą do rozliczania usług.

Optymalizacja strony

Kiedy zostanie sporządzony audyt SEO oraz zaakceptowany harmonogram prac, przystępujemy do optymalizacji serwisu. W tym kroku wprowadzamy na witrynie klienta wszystkie zalecenia wynikające z audytu. Przeważnie konieczne jest przekazanie naszej agencji dostępu FTP do konta, na którym umieszczone są pliki tworzące witrynę oraz dostępu do systemu zarządzania treścią witryny (CMS). Wszystkie zmiany, które będą miały wpływ na wygląd lub zawartość merytoryczną witryny są przekazywane do akceptacji klienta. W niektórych przypadkach, kiedy nie jest możliwe przekazanie dostępu naszej agencji, wymagamy realizacji zaleceń audytu przez samego klienta lub jego pracowników.

Link Building

Podstawowym parametrem, który nadal determinuje pozycję witryny w wynikach wyszukiwania jest ilość i jakość linków prowadzących do pozycjonowanej witryny. Naszym podstawowym działaniem jest w związku z tym dostarczenie dużej ilości wartościowych linków prowadzących do strony. W ramach tego działania wyszukujemy wartościowe portale, fora czy blogi związane tematycznie z treścią witryny i samodzielnie lub we współpracy z właścicielami tych stron publikujemy na nich ciekawe artykuły przygotowane przez naszych copywriterów. W artykułach tych umieszczone są linki do strony klienta. W swoich działaniach skupiamy się na jakości, a nie na ilości linków.

Monitoring i optymalizacja działań

Najważniejszym czynnikiem wpływającym na skuteczność kampanii jest jej optymalizacja na podstawie statystyk Google Analytics. Badane są takie wskaźniki jak ilość odwiedzin, czas spędzony przez użytkowników na stronie itp. Optymalizacja pozwala zwiększyć ruch na stronie i w pełni wykorzystać przeznaczony na kampanię budżet. W ramach działań optymalizacyjnych eliminujemy frazy generujące niewielki lub mało wartościowy ruch, a wzmacniamy te, które przynoszą wymierne korzyści.

Integracja innych kanałów

By wzmocnić efekt kampanii w wynikach naturalnych Google rekomendujemy wykorzystanie dodatkowych kanałów promocji. Szczególnie polecamy wykorzystanie możliwości jakie daje remarketing i kampanie PPC. W zależności od budżetu oraz wyznaczonego celu mogą to być kampanie w mediach społecznościowych, w obrębie branżowych forów internetowych, prowadzenie bloga itp. Dzięki kompleksowym działaniom w sieci zwiększa się ich zasięg, a efekty stają się bardziej widoczne.

Raportowanie

Raz w miesiącu otrzymasz od nas raport, który da Ci wgląd we wszystkie prowadzone przez nas działania. Będziesz miał jasność co do tego jak jest wykorzystywany twój budżet i jakie są efekty naszej pracy.