Czy białe SEO działa?

Według Google TAK!

Nie będziemy się z nimi spierać.
Po prostu je robimy.

Aby zapytać o ofertę, wypełnij formularz:

Twój miesięczny budżet przeznaczony na kampanie:

Jak wyjść z filtra Google - zamówienie usługi

Czy Twoja strona dostała karę w postaci Filtra od Google?

Czy wszystkie Twoje frazy nagle spadły poza pierwszą dziesiątkę i straciłeś cały ruch na stronie?

Jeżeli tak, i nie wiesz jak sobie z tym poradzić, albo wiesz, ale szkoda Ci czasu, zapraszam do skorzystania z naszej jednorazowej usługi „AntyFiltr”.

Co wchodzi w zakres naszych działań?

  1. Odnajdziemy jak największą ilość linków do Twojej witryny.
  2. Podzielimy je na kategorie, oddzielając linki bardzo „toksyczne” od neutralnych i tych pozytywnych.
  3. Skontaktujemy się z administratorami witryn tam, gdzie taki kontakt jest możliwy i poprosimy ich w Twoim imieniu o zmianę lub usunięcie szkodliwych linków.
  4. Zbudujemy listę „szkodliwych” linków i zgłosimy ją do Google.
  5. Poinformujemy Cię o najbardziej prawdopodobnej przyczynie nałożenia kary i o koniecznych krokach na przyszłość
  6. Przekażemy Ci wskazówki lub sami pozmieniamy linki na stronach, które kontrolujesz, tak aby nie szkodziły Twojej witrynie.
  7. Napiszemy do Google prośbę o przywrócenie Twojej witryny, przedstawiając poczynione kroki i działania
  8. Jeżeli odpowiedź będzie negatywna, będziemy poszukiwać za pomocą specjalistycznych narzędzi innych szkodliwych linków, aby ponownie uwzględnić je w całej procedurze.
  9. Jeżeli to konieczne, powtórzymy całą procedurę do 4 razy, aby uzyskać cel w postaci wyjścia z filtra, potwierdzony komunikatem od Google.
  10. Otrzymasz raport z całej procedury, abyś wiedział, co zostało wykonane.

Co zyskasz?

  1. Przede wszystkim odzyskasz możliwość ponownego wejścia na poprzednie pozycje na wartościowe dla Ciebie frazy.
  2. Dowiesz się, co było przyczyną nałożenia filtra.
  3. Dostaniesz wskazówki, jak postępować aby uniknąć kary.
  4. Jeżeli się do nich zastosujesz, uzyskasz ponownie wartościowy ruch na swojej stronie i możliwość dalszego rozkręcania swojego biznesu.

Co musisz wiedzieć przed zakupieniem usługi?

Pozycjonując strony czy zdejmując filtr walczysz na „obcej ziemi”. To Google ustala sposób działania algorytmu wyszukiwarki czy zasady nakładania filtra. Każde działanie zmierzające do wpłynięcia na wyniki wyszukiwania to próba naruszenia tych zasad, która może się nie spodobać Google. Dlatego nie jest możliwe zagwarantowanie, czy działania zmierzające do wyprowadzenia witryny z filtra dadzą pożądany efekt. Jedyne, co możemy zagwarantować, to to, że dołożymy wszelkich starań, aby ten efekt uzyskać, wkładając w to całe nasze zaangażowanie i wiedzę zdobytą w trakcie wielu lat praktyki. Swoją pracę udokumentujemy raportami z wykonanych działań.
Musisz też pamiętać, że po zdjęciu filtra możesz nie być w tym samym miejscu, gdzie byłeś wcześniej. Pozbywając się „złych” linków odetniesz ich poprzednią siłę pozycjonującą. Ważne jest zaplanowanie dalszej, długofalowej strategii.

Dlaczego my?

Nasza firma od prawie 15 lat zajmuje się marketingiem internetowym. Istniejemy niemalże od początku polskiego Internetu. W tym czasie pozycjonowaliśmy już ponad 300 stron internetowych i niejednokrotnie pomagaliśmy klientom w podobnych tarapatach. Nasze referencje możesz zobaczyć w dziale „ Referencje”. Nasz zespół nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w rozmaitych kursach i seminariach, a nawet specjalistycznych studiach. Przede wszystkim naszym atutem jest jednak praktyczna wiedza, którą na co dzień stosujemy pomagając rozmaitym firmom zaistnieć w Google.

Czego będziemy potrzebować?

Musimy mieć dostęp do narzędzi dla webmasterów (GWT) w celu nawiązania dialogu z Google i pozyskania pierwszej porcji linków. W tym celu musisz nam udostępnić konto FTP na którym leży Twoja strona lub umieścić wskazany przez nas plik lub kod weryfikacyjny w swojej witrynie. Musimy mieć jak najwięcej informacji o stosowanych wcześniej sposobach linkowania Twojej strony. Jeżeli to możliwe, będziemy prosić Cię o przygotowanie list linków z narzędzi używanych wcześniej do pozycjonowania. W wielu przypadkach firma SEO będzie miała dostęp do takich danych.
Jeżeli będzie to konieczne, poprosimy Cię o drobne zmiany w kodzie stron, tak aby wyeliminować wewnętrzne problemy z linkowaniem. Ewentualnie wykonamy je sami, jeżeli przekażesz nam dostęp do Swojej strony.

Ile to kosztuje?

Najpierw zadaj sobie pytanie, ile kosztuje Cię brak widoczności w Google? Każdego dnia odwiedzało Cię dziesiątki, setki, a może i tysiące potencjalnych klientów. Jeżeli tu jesteś, to zapewne dotkliwie odczułeś ich brak. Naszą usługę wyceniliśmy na 799 zł netto. Za tą cenę dostaniesz kilka dni pracy wysokiej klasy specjalisty oraz gwarancję wykonania wszystkich możliwych działań zmierzających do zdjęcia filtra, przy jednoczesnej minimalizacji potencjalnych strat. Będziemy pracować tak, aby osiągnąć zamierzony efekt, jednocześnie podając Google jak najmniej informacji na temat Twojego zaplecza. Musisz ocenić, czy przedłużający się „niebyt” w Google nie kosztuje Cię znacznie więcej.
Jednocześnie informujemy, że jeżeli Twoja witryna była wyjątkowo mocno zaspamowana, koszt przeprowadzenia wszystkich prac może ulec zmianie. Jeżeli tak będzie, poinformujemy Cię o tym przed rozpoczęciem jakiejkolwiek współpracy.

Jak zamówić usługę?

Poniżej widoczny jest formularz zamówienia. Wypełnij go, podając wymagane dane. Jeżeli masz szczegółowe informacje dotyczące stosowanych metod pozycjonowania, opisz wszystko dokładnie. Jeżeli dysponujesz listą linków, które zostały utworzone za pomocą automatycznych narzędzi, załącz pliki z listą do formularza.
Po prawidłowym wypełnieniu i przesłaniu formularza skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy fakturę pro-forma za realizację usługi. Ze względu na bardzo duży nakład pracy będziemy wymagali płatności „z góry”. Po opłaceniu faktury i przesłaniu niezbędnych danych natychmiast przystąpimy do realizacji usługi.

Formularz zamówienia:

 
Dane kontaktowe