Czy białe SEO działa?

Według Google TAK!

Nie będziemy się z nimi spierać.
Po prostu je robimy.

Aby zapytać o ofertę, wypełnij formularz:

Twój miesięczny budżet przeznaczony na kampanie:

Prognozy

Content marketing wciąż króluje i zyskuje na swojej pozycji, a tuż za nim mobilność.  Technologia RWD znacząco podniesie poprzeczkę reklamo-twórcom. A co jeśli chodzi o SEO? Eksperci branży SEO prognozują, że najbliższy rok będzie kolejnym okresem zmian -  kampanie będą skoncentrowane wyłącznie na użytkownikach. „Przede wszystkim chodzi dokładnie o uchwycenie grupy docelowej firmy. Jest to kluczowy element każdej dyscypliny marketingu, a szczególnie jeśli chodzi o wyszukiwarki” - komentuje Daniel Bianchini – Dyrektor White.net.

Podczas ostatnich zmian algorytmicznych, zawartość witryny stała się ważnym celem dla wielu przedsiębiorstw. Zwiększenie budżetów w takich działaniach jak marketing treści to już norma. Przeprowadzka do 2015 roku, to zdecydowanie większy nacisk na użytkownika -  na jego potrzeby. Zrozumienie tego, kim są, jak się zachowują w Internecie, jakiego rodzaju treści go interesują.

Głównym celem marketingu w wyszukiwarkach, jest generowanie przychodu z wykorzystaniem danych, które wynikają z grupy docelowej, co prowadzi do poprawy ROI.Aby upewnić się, że kampania SEO będzie sukcesem w tym roku, należy skoncentrować się na decyzjach, które są oparte przede wszystkim na danych użytkownika.

Content w natarciu, Context w nadejściu

Słowo content jest już znane, chyba każdemu, kto ma do czynienia z Internetem. Rok 2014-2015 był uważany za rok content marketingu, lecz dopiero w nadchodzącym nowym roku zyska on na znaczeniu. Specjaliści od marketingu internetowego mają coraz większą świadomość, że jeśli będą dostarczać konsumentom wartościowe merytorycznie i atrakcyjne treści, które spełniają ich oczekiwania będą wzbudzać zaufanie oraz zainteresowanie. Tym samym będą przywiązywać konsumentów do siebie - do swoich marek. Content marketing uważany jest poniekąd jako aktualny trend, który odbierać powinniśmy jak najbardziej pozytywnie. W bieżącym roku nie dotarł on jeszcze na tyle, abyśmy mogli odczuć go na szerszym obszarze, szczególnie jeśli chodzi o małe przedsiębiorstwa. W nowym roku będziemy mieli okazję zaobserwować jeszcze większą personalizację przekazu w marketingu internetowym. Przekaz do właściwej osoby, o właściwym czasie i poprzez właściwy nośnik – wszystko to za pomocą Context marketingu. W dobie obszernej komunikacji liczy się jedynie właściwy kontekst, właściwa treść. Dziś odbiorcy nastawieni są na idealne dopasowanie komunikatu marketingowego. Koniec z zaśmiecaniem.

Co na to mobile ?

O jego ofensywie wspomina się już od kilku lat, ale dopiero teraz nakłoni on twórców reklam do wytężonej pracy. Coraz więcej użytkowników internetu loguje się na swoim ulubionym portalu społecznościowym właśnie za pomocą urządzeń mobilnych. Zatem rośnie i zapotrzebowanie. Nie trzeba do tego mieć specjalnych danych. To widać na każdym kroku.

Rok 2015 doskonale odzwierciedla znana wszystkim maksyma dotyczącą social media, która również idealnie wpisuje się w specyfikę mobilności -  Jeśli nie jesteś mobilny nie ma cię wcale. Jeśli Twoja strona nie jest wykonana przy użyciu technologii RWD nie jesteś widoczny. Wszystkie przedsiębiorstwa muszą stać się mobilnymi! Firma bez strony mobilnej traci nie tylko setki wartościowych użytkowników, ale także pozostaje w tyle za konkurencją, która błyskawicznie podąża ku nowym trendom technologicznym.

Z raportu IAB AdEx, wynika, iż w Internecie dominują przed wszystkim: display i SEM, a mocno w górę pnie się mobile i wideo. To na nie trzeba zwrócić szczególną uwagę i tu zawrzeć wartościowy content skierowany do ściśle dopasowanej grupy docelowej spełniający jej potrzeby. Będziemy w stanie zauważyć znaczny wzrost świadomości przedsiębiorstw oraz wiele zastosowań nowych technologii, więcej angażujących form interaktywnych oraz działań video marketingu idącego bardziej w kierunku filmu sensacyjnego niż nudnej tv. Do dzieła!