Czy białe SEO działa?

Według Google TAK!

Nie będziemy się z nimi spierać.
Po prostu je robimy.

Aby zapytać o ofertę, wypełnij formularz:

Twój miesięczny budżet przeznaczony na kampanie:

Jak wyjść z filtra Google?

Początek lipca 2013 to jednocześnie koniec ery pozycjonowania „na frazy”. Tak przynajmniej można sądzić na podstawie ostatnich wydarzeń i wielkiego poruszenia na branżowych forach SEO.

A co się właściwie stało?

Google masowo, dla wielu tysięcy stron pozakładało ręczny litr, co zaowocowało nagłymi spadkami pozycji w wynikach wyszukiwania dla tych stron. Problem dotyczy głównie witryn intensywnie pozycjonowanych na konkurencyjne frazy. Pisałem o tym w innym artykule.
Czy to już koniec? Czy Twoja strona nigdy nie wróci na stare pozycje? Na szczęście nie! Google przewidziało procedurę wychodzenia z ręcznego filtra, która choć pracochłonna, powinna przywrócić stronę na właściwe miejsce.
Aby pomóc wszystkim, którzy zostali z tym problemem, przygotowałem bezpłatny poradnik wychodzenia z filtra.
Poradni wychodzenia z filtra szczegółowo opisuje procedurę dla filtrów nałożonych ręcznie, jednak większość kroków będzie można również zastosować przy filtrze algorytmicznym.

Filtr ręczny czy algorytmiczny?

Czym najogólniej różnią się te dwa rodzaje filtra? Efekt ich działania jest taki sam – spadki pozycji. Przy filtrze algorytmicznym jest to w zasadzie jedyny widoczny efekt i nie ma możliwości dialogu z Google zmierzającego do usunięcia kary. Algorytm sprawdza jakość linków w określonych odstępach czasu, i jeżeli uzna, że jakość ta poprawiła się w wystarczającym stopniu, sam zdejmie filtr.

Filtr ręczny zakładany jest przynajmniej w teorii przez pracowników Google Search Quality Team, czyli zespół zajmujący się analizą jakości stron. Poza widocznymi spadkami pozycji SQT wysyła do Ciebie informację o nienaturalnych linkach. Jest ona widoczna w narzędziach dla webmasterów od Google. Wiadomość zawiera też link do formularza „zgłaszania domeny do ponownego rozpatrzenia”. Po przeprowadzeniu całej procedury poprawy jakości linków możesz za pomocą tego formularza zgłosić swoją stronę „do ponownego rozpatrzenia”. W czasie od kilku dni do kilku tygodni pracownicy SQT powinni rozpatrzyć Twoje zgłoszenie, o czym zostaniesz poinformowany odpowiednim komunikatem widocznym w narzędziach dla webmasterów. Jeżeli się nie uda, również dostaniesz odpowiednią wiadomość i trzeba zacząć całą procedurę jeszcze raz, tym razem jeszcze staranniej.

Ok, obiecałem poradnik, poniżej zamieszczam link.

 

Pobierz darmowy poradnik: „Jak wyjść z filtra Google”

 

Życzę miłej lektury i szybkich efektów.