Czy białe SEO działa?

Według Google TAK!

Nie będziemy się z nimi spierać.
Po prostu je robimy.

Aby zapytać o ofertę, wypełnij formularz:

Twój miesięczny budżet przeznaczony na kampanie:

Kolejny update algorytmu wyszukiwarki?

W ostatnich dniach (mniej więcej od 12.06.2013) Google wprowadziło kolejny update swojego algorytmu służącego do budowania listy wyników wyszukiwania. Co tym razem wprowadza nowa poprawka?

Jest ona wymierzona głównie w najbardziej zaspamowane (linkowane z automatów) frazy z branż takich jak erotyka, kredyty, medycyna itp. Nikt nie może mieć całkowitej pewności, jak ten algorytm wpłynie na wyniki, ale już widać spore zmiany. Być może odczuwasz je na własnej skórze (czyt. stronie)? Według opinii z branżowych forów Google na razie testuje algorytm właśnie na tych najbardziej dochodowych dla branży SEO frazach, a po jego odpowiednim skalibrowaniu zastosuje go do wszystkich pozostałych dziedzin.

Co to oznacza w praktyce?

Jeżeli zlecasz firmie SEO pozycjonowanie na konkretne frazy, które firma ta bardzo intensywnie wykorzystuje do budowania linków do Twojej strony, to jest duża szansa, że właśnie na te frazy znikniesz z wyników wyszukiwania!
Temat ten nie jest całkiem nowy, bo już około 6 miesięcy temu pojawiły się pierwsze doniesienia o takiej reakcji wyszukiwarki. Były to prawdopodobnie pierwsze testy nowego algorytmu.

Co więc można zrobić?

Jak zwykle są przynajmniej dwa rozwiązania. Można skupić się na szukaniu luki w algorytmie i starać się ją wykorzystać do oszukania Google, albo też uwierzyć w to, że w końcu Google nauczyło się walczyć ze spamem i zacząć budować pozycję swoich w oparciu o faktycznie wartościową zawartość popartą dobrą optymalizacją – tego Google nigdy nie zakaże!

Którą drogą pójdziesz?

 

 


 Dodaj komentarz 
Nick:
Komentarz:
 
Wpisz kod z obrazka